Přeskočit na hlavní obsah

XII. konzultace


















Komentáře

Populární příspěvky z tohoto blogu

X. konzultace

Dobrý den, ráda bych se omluvila ze zítřejší konzultace, bohužel toho mám moc a nestíhám. Přikládám tedy aspoň to, co jsem zvládla od pondělí udělat. Upravila jsem schodiště a výtah, na interiéru galerie ještě pracuji. Děkuji za pochopení koncept: půdorysy: řez: pohledy: kontext: perspektivy:

II. konzultace

Dle Vašeho doporučení jsem od minule změnila lokalitu. Nově se tedy budova nachází na místě parkoviště se změnou úrovně terénu. Inspirace Koncept: budovu jsem nově poskládala ze stejných buněk tvaru hranolu, na každý byt připadnou 4, takže každý ze 5 bytů má 108m2.  Plocha za oknem tvoří oporu pro výklopné okno, které se po otevření přemění na balkon. Na každém patře jsou tak vždy 4. Axonometrie: Pohled na fasádu (jižní): Půdorys M 1:100: Ještě se rozhoduji, zda pracovat v tomto místě s převýšením terénu a buňky seskládat jinak, nebo jestli použít vyvýšené místo jako střešní zahradu. příklady staveb s převýšením terénu: Rokko Housting a Habitat 67

I. konzultace

Budova s rodinnými apartmány se nachází v parku s výhledem na město. Jedná se o velkometrážní byty. Celá budova má 7 podlaží, přičemž 1NP tvoří garáže. Z garáží se pak vchází na schodiště nebo do výtahu, který vyváží obyvatele přímo do bytů. Celkem je zde 8 bytů, každý z nich disponuje balkonem. situace perspektivní řez 2NP 3NP 4NP